دانلود فارسی

اولین مرجع دانلود نرم افزار , بازی , فیلم و کارتون

دانلود فارسی

اولین مرجع دانلود نرم افزار , بازی , فیلم و کارتون

دانلود بازی Empire : Total War For PC Game - Razor 1911

بازی کامپیوتر Empire Total War امپراطور جنگ تمام عیار یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط The Creative Assembly طراحی و ساخته شده و کمپانی مشهور Sega نیز آن را در سال ۲۰۰۹ برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . بازی همانند نسخه های قبلی جنگ های اروپای قرن ۱۸ را روایت می کند . اصل بازی بر اکتشاف ، اقتصاد ، سیاست ، مذهب ، مستعمرات و در نهایت فتح کشورهای دیگر , متمرکز شده است . این بازی تمامی اتفاقاتی که در دوره زمانی ۱۷۰۰ تا پایان قرن ۱۸ اتفاق افتاده را روایت کرده و به پلیر این اجازه را می دهد تا بر کشورهای اروپایی ، خاورمیانه ، هند ، شمال امریکا و کارائیب حکمرانی کرده و تجارت دریایی سواحل آمریکای جنوبی ، خلیج گینه ، کانال موزامبیک و شرق هند را در دست بگیرد . نقشه بازی بسیار بزرگ و پهناور است  و این اجازه را به پلیر می دهد تا از دو استراتژی مختلف زمینی و دریایی بهره ببرد . گیl پلی بازی مانند نسخه های قبلی شامل دو بخش گسترده مبارزات انتخابی و ویژه است . مبارزات انتخابی که در جغرافیای سیاسی بازی رخ می دهد و به پلیر اجازه می دهد تا با لشگر کشی به مناطق مختلف جهان , هدایت دیپلماسی ، تجارت ، جاسوسی و سیاست های داخلی کشور خود را کنترل کرده و نیازهای مردم را برطرف کند . مبارزات ویژه هم آن دسته جنگ های تاریخی مانند نبردهای Fontenoy , Rossbach , Brandywine Creek و Lagos هستند که این اجازه را به پلیر می دهد تا بار دیگر تاریخ را رقم زند . در قرن ۱۸ جناح های مختلفی وجود داشتند که تنها یازده جناح در زمان خود قدرتمند و پرنفوذ بودند . در غرب اروپا ، بریتانیای کبیر ، فرانسه ، اسپانیا و سوئد و در مرکز و شرق اروپا پروس ، اتریش ، روسیه , لهستان و لیتوانی و در خاورمیانه امپراتوری عثمانی که به عنوان یک جناح اسلامی شناخته میشد .

 

Empire.Total.War.8.www.Download.ir

طبق نسخه های قبلی ابتدا پلیر باید یک جناح را انتخاب کند , جناحی که بعدها بتواند در جهان به عنوان یک نیروی نظامی , دیپلماسی , امنیتی و اقتصادی قوی شناخته شود . کنترل بازی در بعضی بخش ها نوبتی است و این اجازه را به پلیر می دهد تا در جنگ ها نیز حضور داشته باشد . امپراطور جنگ تمام اولین نسخه ای است که این امکان را به پلیر می دهد تا بتواند در جنگ های دریایی با دشمنان خود روبرو شود . بازی به طرز خارق العاده ای طراحی شده است و به پلیر اجازه می دهد تا با کشور خود به سایر سرزمین ها هجوم برده و با شکست آنها , مستعمره های حدید را به دست آورد البته برای موفق شدن در این راه نیاز به یک ارتش قدرتمند است . ارتشی که بتواند در برابر دشمنان از خود دفاع کرده و در نبردها دشمنان را از پای درآورد . برای به وجود آوردن یک ارتش عظیم , به پول نیاز دارید . برای تهیه پول نیز راه های متفاوتی وجود دارد به طور مثال می توانید مالیاتی که از مردم خود می گیرید را افزایش داده و یا با استفاده از ماهرترین کشتی سازها تجارت بزرگ خود را آغاز کنید . هرچه پول بیشتری به دست آورید , ارتش شما قدرتمندتر و مجهزتر خواهد شد و کشورهای دیگر جرات حمله به شما را پیدا نخواهند کرد . در نبردهای دریایی , پلیر می تواند تا بیست کشتی را در مبارزه شرکت دهد و با استفاده از تاکتیک های مختلف , خدمه و سلاح های متنوع و قدرتمند , در نبرد پیروز شود . موفقیت در نبردها به خود شما بستگی دارد , اگر هنگام مبارزه روحیه خود را از دست ندهید مطمئن باشید که پیروز میدان خواهید بود در غیر این صورت ممکن است تمامی افراد شما قتل عام شوند و تمام دارایی های شما به تاراج رود . در بازی یک جاسوس وجود دارد که به قلعه حکومت های مختلف رفته و تعداد سربازان و میزان مهمات آنها را به وسیله یک رابط به شما گزارش می دهد . یکی دیگر از نقاط قوت بازی گرافیک عالی بازی است که در آن تمامی شرایط آب و هوایی با دقت و ظرافت خاصی طراحی شده و همراه بودن موسیقی متن ملایم باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی شده است . فراموش نکنید این بازی , یکی از بهترین بازی های استراتژیک است زیرا توانسته نمره ۹.۵ را از منتقدین سرسخت سایت IGN دریافت کند . پیشنهاد می کنم هرگز این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسیدریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Empire Total War :

نام بازی : Empire Total War

نام بازی (فارسی) : امپراطور جنگ تمام عیار

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۰۹

شرکت سازنده : The Creative Assembly

منتشر کننده : Sega

سبک بازی : استراتژیک

نوع فایل : ISO

 

تصاویری از محیط بازی Empire Total War

Empire.Total.War.1.www.Download.ir

Empire.Total.War.2.www.Download.ir

Empire.Total.War.3.www.Download.ir

Empire.Total.War.4.www.Download.ir

Empire.Total.War.5.www.Download.ir

Empire.Total.War.6.www.Download.ir

Empire.Total.War.7.www.Download.ir

Empire.Total.War.9.www.Download.ir

 

حداقل سیستم مورد نیاز Empire Total War :

OS: Windows XP Service Pack 2 or Windows Vista
Processor: 2.4 GHz Intel® Pentium or greater or AMD Athlon equivalent CPU 
Memory: 1 GB RAM (XP) 2 GB RAM Vista
Graphics: 100% DirectX 9.0c compatible hardware accelerated video card with shader version 2.0 support, 256 MB video memory 
Display: Minimum screen resolution of 1280 x 1024 pixels 
Sound: Directx9.0c compatible sound card 
Hard Drive: 15 GB free hard disk space formatted as NTFS 
Peripherals: Windows compatible mouse and keyboard


 سایت اصلی بازی : Empire Total War

دانلود بازی کامپیوتر Empire Total War امپراطور جنگ تمام عیار با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.