دانلود فارسی

اولین مرجع دانلود نرم افزار , بازی , فیلم و کارتون

دانلود فارسی

اولین مرجع دانلود نرم افزار , بازی , فیلم و کارتون

دانلود آلبوم برترین آهنگهای فروردین 93


آلبوم Best Collection In Farvardin برترین آهنگهای فروردین 93 را هم اکنون میتوانید از سایت دانلود فارسی با بالاترین کیفیت دریافت نمایید . به جرات میتوان گفت سایت دانلود فارسی در سال 92 به عنوان مرجعی مطمئن برای کاربران موسیقی و دوستداران موسیقی باشد . حمایتهای شما دوستان عزیز بر باور این ادعا صحه می گذارد. دست اندرکارن سایت همواره در تلاش بوده اند تا بتوانند (بیشتر…)



دانلود بازی زیبای تاریکی برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3


بازی The Darkness تاریکی یک بازی ترسناک اول شخص می باشد که توسط استودیو Starbreeze ساخته شده است و استدویو معروف 2K Games آن را در سال 2007 برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر کرد . بازیکنان باید در نقش Jackie Estacado ظاهر شوند . داستان بازی روایتگر آینده می باشد در جشن تولد 21 سالگی Jackie او توسط سر دسته گروه مافیا نیویورک مورد حمله قرار می گیرد . هنگامی که او در قبرستان مخفی شده است یک نیروی شیطانی باستانی که سال ها در میان خانواده و اجداد (بیشتر…)



دانلود بازی ترافیک مسابقه برای اندروید، آیفون، آیپد و آیپاد لمسی


بازی Traffic Racer ترافیک مسابقه به دلیل حجم کم و گرافیک بالا یکی از بازی های محبوب گیم پلی با امتیاز بالا به شمار می رود که همکنون ما این بازی بسیار زیبا و پرطرفدار را برای سیستم های اندروید و آی او اس در اختیار همه شما کاربران محترم سایت قرار داده ایم. بازی ترافیک مسابقه دارای 21 اتومبیل مختلف از جمله خودروهای حرفه ای سبک و سنگین می باشد و تمامی بازی ها در 4 محیط مختلف از جمله جاده های برفی، صحرا، حومه شهر و بیابان ها انجام می شود. این بازی (بیشتر…)



دانلود بازی بره ناقلا 2 برای کامپیوتر


بازی کامپیوتر Home Sheep Home 2 بره ناقلا 2 یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Aardman Animations طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز توسط همین کمپانی برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . داستان بازی در مورد 3 گوسفند کنجکاو به نام های شان , تیمی و شرلی است که سعی دارند خود را از میان 60 مرحله مختلف , از غارهای زیر زمینی گرفته تا خیابان های شلوغ لندن به چمنزارهای سرسبز خانه برسانند . شما باید با استفاده از توانایی های منحصر به فرد (بیشتر…)



دانلود نسخه مود شده و رسمی بازی بریدن طناب ها 2 برای اندروید


بازی Cut The Rope 2 بریدن طناب ها 2 با جدیدترین ورژن به همراه نسخه رسمی منتشر شد. شما باید در این بازی با بریدن دقیق طناب ها و تنظیم کردن دقیق آن، آب نبات متصل به طناب را در دهان حیوان کوچک عجیب و غریب قرار دهید. در بازی بریدن طناب ها 2 شما باید در هر مرحله برای کسب امتیاز بیشتر تمامی ستاره ها را دریافت کنید و از تمامی موانع و حیوانات و دشمنان دیگر عبور کنید. این بازی یکی از جذاب ترین و اعتیاد آورترین بازی های موبایل است که امروزه (بیشتر…)



دانلودمجموعه تصاویر استوک با موضوع زندگی در سرزمین عجایب


مجموعه تصاویر استوک Living in Wonderland زندگی در سرزمین عجایب جدیدترین تصاویری استوک منتشر شده از کمپانی محبوب شاتر استوک می باشد . در این مجموعه زیبا و تماشایی بیننده شاهد تصاویری شگفت انگیز از سرزمین خیالی می باشد . سرزمینی که در زبان محاوره ای ما به نام سرزمین عجایب شناخته میشود . این مجموعه عکسها به آندسته از گرافیستهایی مناسب می باشد که ایده های خلاقانه را (بیشتر…)



دانلود آخرین نسخه نرم افزار کوکو (جایگزین قدرتمند ویچت) برای اندروید، آیفون، آیپد و آیپاد لمسی


نرم افزار اندروید آیفون و آیپد CoCo Voice 2014 کوکو جایگزین ویچت معرفی شد.همانطور که شما در جریان هستید نرم افزار ویچت پس از مدتی فیلتر شد، این نرم افزار در تمامی کشور بصورتی محبوب شده بود که تمامی مردم شب و روز از نرم افزار ویچت استفاده می کردند، امروز ما می خواهیم نرم افزار کوکو را که بسیار به نرم افزار ویچت شبیه می باشد و تمامی کارایی آن را انجام می دهد (بیشتر…)



دانلود نرم افزار قدرتمند مهندسی CAM تراشکاری


نرم افزار CAMWorks 2014 SP1.0 یک برنامه مهندسی تراشکاری است که به تازگی نسخه سرویس پک 1 توسط شرکت CAMWorks راه اندازی و منتشر و روانه بازار شده است . با استفاده از امکانات و ابزارهای در نظر گرفته شده میتوان توابع طراحی قسمت های اولیه کارهای خود را به صورت پیشفرض طراحی کرده و با بهره گرفتن از ابزار CNC شبیه سازی ماشین خود را به ترتیب کامل کنید . هدف از ارائه (بیشتر…)



دانلود بازی زیبای مقاومت سقوط انسان برای پلی استیشن 3


بازی Resistance Fall of Man مقاومت سقوط انسان یک بازی اول شخص ترسناک علمی تخیلی می باشد که منحصرا برای کنسول پلی استیشن 3 ساخته شده است . استودیو Insomniac Games آن را ساخته و Sony Computer Intertinment آن را منتشر کرده است . بازی مقاومت سقوط انسان یک عنوان لانچ بود چون هنگام پخش جهانی کنسول پلی استیشن 3 این بازی نیز منتشر شد . بازی مقاومت سقوط انسان در زمان انتشار نقدهای مثبتی دریافت کرد و جایزه ای زیادی به عنوان یک ژانر جدید به خود اختصاص (بیشتر…)



دانلود نرم افزار نرم افزار ویرایش حرفه ای فیلم 2014


نرم افزار CyberLink PowerDirector 12 نرم افزار ویرایش حرفه ای فیلم جزء نرم افزارهای کاربردی می باشد که کاربران زیادی در سراسر دنیا به آن توجه ویژه ای دارند . بار دیگر کمپانی CyberLink وارد عمل شد و جدیدترین نسخه از نرم افزار محبوب خود به نام CyberLink PowerDirector را به بازار عرضه کرد . این نرم افزار پر کاربرد یکی از برترین نرم افزار ها در زمینه تدوین حرفه ای فیلم (بیشتر…)