دانلود فارسی

اولین مرجع دانلود نرم افزار , بازی , فیلم و کارتون

دانلود فارسی

اولین مرجع دانلود نرم افزار , بازی , فیلم و کارتون

دانلود بازی God Of War Ascension For Playstation 3

بالاخره انتظارها تمام شد و بازی God Of War Ascension PS3 عرضه شد. داستان این نسخه از بازی شما را باز می گرداند به خط داستانی گذشته خدای جنگ. زمانی که کریتوس برای بدست آوردن آزادی ، رستگاری و انتقامی بزرگ برای خانواده اش تلاش می کند . زمانی که او به دنبال عظمت و شکوه از دست رفته اش در جنگ های حماسی عظیم است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار LingvoSoft Talking Dictionary 4.0.22 Full + Crack

نسخه نرم افزار دستیار آموزش زبان انگلیسی LingvoSoft Talking Dictionary یکی از بهترین نرم افزارهای موجود در زمینه آموزشی می باشد . با استفاده از این نرم افزار شما قابلیت ترجمه متون و کلمات را براحتی خواهید داشت . از ویژگی های برجسته این نرم افزار می توان به گویا بودن دیکشنری ، قابلت استفاده از دیکشنری هنگام سفر ، آموزش زبان بصورت فلش کارت ، ترکیبی از واژگان جدید و آپدیت شده و واژه نامه های کاربردی منحصر به فرد . دستیار آموزش زبان سازگاری کامل با نرم افزار مایکروسافت ورد ، اینترنت اکسپلورر و اکسل را دارد . این نرم افزار باعث درک بیشتر کلمات وفراگیری بهتر زبان انگلیسی می باشد.

ادامه مطلب ...

دانلود ورژن جدید بازی Need for Speed Most Wanted v1.0.50 For Android + Data

بازی Need for Speed Most Wanted جنون سرعت یکی از بازی های بسیار زیبا و پرطرفدار مسابقات ماشین سواری حرفه ای می باشد. این بازی ساخت کمپانی بازی سازی EA Game است. بازی جنون سرعت همانند بازی آسفالت ۸ دارای جلوه های ویژه خاصی می باشد و در بازی Need for Speed Most Wanted شما شاهد زمین های بازی واقعی با مناظر کاملا طبیعی هستید. بازی جنون سرعت دارای زمین های بازی متفاوت و ماشین های مسابقه ای اسپرت و مورد علاقه شما می باشد. در بازی Need for Speed Most Wanted شما باید در تمامی مسابقات حریفان خود را شکست دهید، توجه داشته باشید که در تمامی مسابقات پلیس خود را دخالت می دهد و شما باید تمامی آنها را از بین ببرید و از دست ماموران پلیس فرار کنید. بازی جنون سرعت با کیفیت HD و محیط بازی سه بعدی و گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۳ به بالا می باشد، امیدواریم از دانلود این بازی لذت ببرید.

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Vector For PC Game

بازی کامپیوتر Vector وکتور یکی از سری بازی های سبک اکشن است که توسط دو کمپانی NEKKI LTD و Nekki طراحی و ساخته شده و چند وقت است که برای پلتفرم PC به بازار عرضه گردیده است . در بازی وکتور , یک فرد سیاه و سفید درحال فرار از دست یک شکارچی است که هنر نمایشی و حرکات زیبای پارکور را در هنگام فرار به نمایش می گذارد . این پلتفرم آزاد متگی بر عکس العمل های پلیر در هنگام فرار است و پلبر باید در زمان مناسب , حرکت درست را انجام دهد تا بتواند فرار کند . شکارچی نیز دارای مهارت های پارکور است که به دنبال شما می دود و اگر در پرش از موانع و دیوارها اشتباه کنید شما را با استفاده از یک شوکر , از ادامه راه بازمی دارد . هدف از این بازی , نشان دادن حرکات زیبا در حین تعقیب است که در بعضی مواقع پلیر را به چالش می کشد و لحظات پر هیجانی را به وجود می آورد . البته فراموش نشود این یکی از بازی های اعتیاد آور است و باعث می شود شما تا مدت ها سرگرم شوید . بازی با اینکه دارای حجم کمی است ولی از گرافیک بسیار خوبی بهره می برد . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Inversion For PC Game - PROPHET

بازی کامپیوتر Inversion جهان واژگون یکی از سری بازی های سبک اکشن و سوم شخص است که توسط Saber Interactive طراحی و ساخته شده و کمپانی Namco Bandai Games آن را در سال ۲۰۱۲ برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . در آینده ای نزدیک , زمانی که انسان ها از صلح لذت می برند و در آرامش زندگی می کنند ناگهان توسط دشمنان ناشناخته ای به نام  Lutadore ها مورد حمله قرار می گیرند . دشمنان زمین تا دندان مسلح هستند و با استفاده از سلاح های گرانشی , سعی دارند تا کنترل زمین را در دست گرفته و آن را نابود کنند . شخصیت قهرمان ما در این بازی Davis Russell دیویس راسل نام دارد که یک افسر پلیس ۲۸ ساله است که در حین این حملات دخترش را گم کرده و سعی دارد تا او را پیدا کند ولی سلاح های او توان مقابله با Lutadore را ندارد . در این راه ,  Leo Delgado که دوست دیویس است نیز او را همراهی می کند . یکی از نقاط قوت بازی , گرافیک خیره کننده آن است که تمامی جزئیات با دقت بالایی طراحی شده اند و مراحل بازی به بهترین شکل ممکن ساخته شده است و در طول بازی , پلیر را با چالش های فراوانی روبرو می کند . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

ادامه مطلب ...

دانلود بازی James Bond 007 : Blood Stone For PC Game - RELOADED

بازی کامپیوتر James Bond 007 Blood Stone جیمز باند سنگ خونین یکی دیگر از سری بازی های سبک اکشن و سوم شخص است که توسط کمپانی Bizarre Creations طراحی و ساخته شده و کمپانی مشهور Activision آن را برای پلتفرم های PC , XBox360 و PS3 در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه کرد . این بازی ۲۴ مین نسخه از سری بازی های جیمز باند است که منتشر شده و داستان بازی هیچ ارتباطی به نسخه های قبلی ندارد و اولین سری بازی James Bond 007 : Everything or Nothing جیمز باند : پس از همه چیز یا هیچ چیز است که دارای خط داستانی مستقل می‌باشد . داستان بازی چند سال پس از اتفاقات بازی Quantum of Solace ذره‌ای آرامش اتفاق می افتد که طی آن گروه تروریستی بین‌المللی Greco قصد حمله به یکی از کنفرانس های G-20 واقع در شهر آتن را دارند و جیمز باند توسط اِم مامور رسیدگی و ممانعت از این حمله تروریستی می شود.

ادامه مطلب ...

دانلود بازی DuckTales Remastered For PC Game + Updates

یکی از کارتون های معروف والت دیزنی ، داستان اردک هاست که شخصیت معروف عمو اردک یا همان دانل داک و سه پسربچه بازیگوش در آن نقش دارند. داستان بازی داستان اردک DuckTales Remastered از جایی شروع می شود که پول و ثروت دالن داک سرقت می شود و در این حین بچه ها نیز اسیر دزدان می شوند. شما در نقش دالن داک باید به دنبال سارقان رفته و هم بچه ها را نجات دهید و هم پول خود را پس بگیرید.

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Disciples III : Reincarnation For PC Game - PROPHET

بازی کامپیوتر Disciples III Reincarnation مرید ۳ تجدید جسم یکی از سری بازی های سبک استراتژیک است که توسط کمپانی Akella طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . این عنوان در اصل نسخه جدیدی از سری بازی های Disciples است که جهش بزرگ و تحولی عظیم در بازی های استراتژیک و نقش آفرینی به وجود آورده است . بازی بر اساس موفقیت هایی که دو نسخه قبلی به دست آورده اند بنا شده و ویژگی های جدیدی به بازی اضافه شده است که مطمئنا طرفدارن خود را راضی خواهد کرد همچنین گیم پلی بازی بهبود پیدا کرده و همین امر باعث محبوب شدن این بازی در میان گیمرها شده است . بازی دارای سه گروه مختلف به نام های امپراطوری , سپاه جهنمی و متحدان الف است که برای به دست آوردن سرزمین های Nevendar با یکیدگر در جنگ و هر کدام از آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصی هستند . از جمله ویژگی های بازی محیط ۳ بعدی آن است که برای ساخت آن از یک موتور جدید استفاده شده است و تمامی تاکتیک ها و استراتژی ها به بهترین شکل ممکن نمایش داده می شود . شما می توانید یک شخصیت را با توجه به سلیقه خود ایجاد کرده و پس از گذراندن مراحل مختلف , او را به یک قهرمان تبدیل کنید و رهبری یک حزب و یا گروهی از موجودات را به دست بگیرید . هر قهرمان می تواند بیش از ۴۵۰ نوع سلاح مختلف در اختیار داشته باید و از سحر و جادو نیز استفاده نماید . بازی این امکان را به شما می دهد تا در این جهان پهناور و فانتزی , به انجام ۱۹ ماموریت مختلف و ۳ ماموریت انتخابی و خطرناک بپردازید و بیش از ۷۰ ساعت گیم پلی و مبارزه را در حین ماموریت های خود تجربه کنید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دالنود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

ادامه مطلب ...

آموزش تصویری روت کردن گوشی های اندروید بدون نیاز به کامپیوتر

دلیل برخی از مشکلات کاربران برای نصب و اجراء نشدن برنامه و بازی های مورد علاقه خود در گوشی های اندروید امروز ما برای تمامی شما ساده ترین راه را به همراه آموزش تصویری و قدم به قدم روت کردن گوشی های اندروید بدون نیاز به کامپیوتر در اختیارتان قرار داده ایم، از این رو که اکثر گوشی های اندروید دارای پردازنده های مختلفی هستند ما یکی از نرم افزارهای مهم و کاربردی را که از تمامی گوشی های اندروید پشتیبانی کند برای شما مد نظر گذاشته ایم، شما می توانید با دانلود و نصب نرم افزار مورد نظر و راهنمایی کامل اینآموزش به راحتی و بدون هیچ مشکلی گوشی خود را کمتر از یک دقیقه روت کنید.

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار ANSYS PRODUCTS 15 For Windows x32/x64bit

نرم افزار ANSYS که برای مهندسان در نظر گرفته شده در رابطه با موضوع تحلیل سازه ها و مسائل گوناگون همچون سیالات ، الکترواستاتیک ، مغناطیس ، الکتریسیته ، استاتیک ، … میتوان اشاره کرد . طراحان و مهندسان بعد از اجرای نقشه میتوانند تمامی ایده های خود را به صورت کامل در نرم افزار پیاده سازی کنند . نرم افزار از نرم افزارهای کاربردی همچون CAD , Solidwpork , Parasolid , CATIA , Pro پشتیبانی کرده و تمامی ابزارهای برای طراحی و پیاده سازی را در اختیار کاربران قرار میدهد . شبیه سازی اجسام و طرح ها در نرم افزار از ۴ تابع گوناگون که قابلیت اتصال پلاگین نرم افزار CAD را دارا می باشد همراه است . نرم افزار ANSYS PRODUCTS به راحتی میتواند طرح های حرارتی ، دینامیکی و مدل ارتعاشی را در سازه ها اعمال کنید . ذخیره پروژه به صورت کامل همراه با تغییرات اعمال شده قابل انجام می باشد و ذخیره سازی کلی با فرمت های رایج Parasolid , Sat پشتیبانی میشود . تهیه گزارش گیری از پروژه های و تحلیل انجام شده با فرمت هایی همچون فیلم ، عکس ، … در انرم افزار انجام پذیر می باشد.

ادامه مطلب ...