دانلود فارسی

اولین مرجع دانلود نرم افزار , بازی , فیلم و کارتون

دانلود فارسی

اولین مرجع دانلود نرم افزار , بازی , فیلم و کارتون

دانلود بازی The Book of Unwritten Tales - RELOADED

بازی The Book of Unwritten Tales یک بازی ماجرایی در اشاره و کلیک می باشد که توسط استودیو آلمانی King Arts ساخته شده است . بازی قصه های نانوشته در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و نسخه ی دوم آن با عنوان The Book of Unwritten Tales: The Critter Chronicles در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و قرار است در سال ۲۰۱۵ نسخه سوم این بازی منتشر شود . دستان بازی در زمانی می باشد که جهان درگیر جنگ بوده و یک باستان شناس پیر به اسم MCGuffin متوجه قدرت جادویی یک شی باستانی می شود . هرکس این شی را در اختیار خود داشته باشد می تواند سرنوشت دنیا را پیش بینی کند . از طرفی ارتش سایه ها بهترین افراد و جنگجویان خود را برای پی بردن از مکان این شی به ماموریت می فرستد . گیم پلی بازی قصه های ناگفته مجموعه ای از پازل ها و بازی های هوشی و روش قدیمی کلیک با ماوس می باشد  . پازل ها به گونه ای طراحی شده که به طور متوسط به ۲۰ ساعت زمان برای حل کردن آن ها نیاز می باشد . بازی قصه های ناگفته دارای ۶۰ مکان مختلف برای کشف کردن , ۴۰ کارکتر مختلف و ۲۵۰ نوع آیتم های مختلف می باشد . مهمترین ویژگی بازی کنترل چهار شخصیت توسط بازیکنان در طول بازی می باشد . در بعضی از صحنه ها امکان تعویض بین دو و یا سه شخصیت در بازی نیز وجود دارد . این تعویض کارکتر باعث حل هرچه سریعتر پازل ها می شود .

ادامه مطلب ...

دانلود مجموعه کامل انیمیشن های سریالی و سینمایی دیگو

انیمیشن Go Diego Go یک سریال تلویزیونی کودکانه است که توسط Chris Gifferd و Valerie Walsh تهیه شده است که اولین قسمت آن در ۶ سپتامبر ۲۰۰۶ به نمایش در آمد و در ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۱ نیز به پایان رسید . با توجه به استقبال گسترده مخاطبین از این کاراکتر تیم تهیه کننده تصمیم گرفت که به تولید فیلم های سینمایی نیز بپردازد . سریال تلویزیونی آن شامل ۵ فصل و ۷۶ قسمت می باشد . خلاصه ای از داستان : کاراکتر اصلی پسر بچه ای به نام Diego Márquez می باشد که علاقه فراوانی به نگهداری از حیوانات دارد . او هم چنین پسر عموی شخصیت محبوب کارتونی دورا نیز می باشد که برای اولین بار دیگو در کارتون دورا رونمایی شد و به نمایش در آمد .دیگو دارای یک همراه همیشگی که بچه پلنگی است می باشد که او را در نگهدارای از حیوانات کمک می کند . دورا نیز در این انیمشن به ایفای نقش پرداخته است اما این بار بدون چکمه های معروفش . دیگو یک خواهر به نام Alicia  نیز دارد که دارای قلب مهربانی است و همیشه به دیگو در مراقبت از حیوانات کمک کرده و نقش یک برادر کوچک را برای او بازی می کند . پدر و مادر دیگو دانشمندانی هستند که درباره حیوانات تحقیق می کنند که در چند قسمت نمایش داده می شوند اما هرگز نامی از آن ها برده نمی شود و …

ادامه مطلب ...

دانلود بازی The Collectables v1.1 For iOS

بازی The Collectables 2014 جدال با مجموعه یکی از گرافیکی ترین بازی های استراتژیک برای سیستم های iOS می باشد، که امروزهطرفداران زیادی را جلب توجه خود کرده است. در این بازی شما رهبری یک تیم قدرتمند را به عهده دارید و باید با استفاده از سلاح های حرفه ای تمامی نیروهای دشمن را نابود کنید. این بازی برای اولین بار توسط کمپانی گیم پلی بصورت استراتژیک عرضه شده و با گرافیک بسیار بالا و محیط بازی سه بعدی طراحی شده است. بازی جدال با مجموعه مناسب تمامی سیستم های iOS 6.0 به بالا می باشد، امیدواریم که از دانلود این بازی لذت ببرید.

ادامه مطلب ...

دانلود آخرین نسخه نرم افزار GPlayer v1.2.01 For iOS

نرم افزار آیفون آیپد GPlayer پخش کننده قدرتمند فیلم یکی از حرفه ای ترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای پخش فیلم برای تمامی سیستم های iOS می باشد. نرم افزار پخش کننده فیلم از تمامی فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی می کند و بدون هیچ مشکی تمامی فیلم های شما را با کیفیت بالا پخش می کند. همچنین این نرم افزار از فیلم های دارای زیرنویس پشتیبانی کرده و بدون هیچ مشکلی تمام آنها را اجراء می کند. این نرم افزار با همگام سازی با USB و بارگذاری فیلم از طریق WiFi یکی از بهترین نرم افزارهای پخش فیلم شناخته شده است. نرم افزار پخش کننده قدرتمند فیلم مناسب تمامی سیستم های iOS 4.3 به بالا می باشد، امیدواریم از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

ادامه مطلب ...

دانلود بازی AirFighters Pro Rortos v1.0 For iOS

بازی AirFighters Pro Rortos جنگنده های هوا یکی از پیشرفته ترین بازی های جنگنده و شبیه ساز پرواز می باشد، این بازی دارای نقشه واقعی جهان و ناوبری بیش از ۵۰۰ فرودگاه واقعی، ۱۱۰۷ باند پرواز حامل هواپیما و شرایط آب و هوایی و زمان واقعی است. هواپیماهای موجود در این بازی از جمله سوپر هورنت F18، سوپر تامکت F14، هواپیمای مزاحم A6، جنگنده های تکیه گاه MIG29K، هاریر ۲ AV8B، رعد و برق F35B و فالکون F16 می باشد. اگر شما می خواهید تجربه پرواز جنگنده واقعی را کسب کنید، این بازی را از دست ندهید. در این بازی شما باید ارتفاع و کنترل هواپیمای جنگی را بصورت حرفه ای به دست بگیرید تا بتوانید تمامی نیروهای دشمن را شکست داده و به ارتش زمینی خود کمک کنید. بازی جنگنده هوا با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده است. این بازی مناسب تمامی سیستم های iOS 5.0 به بالا می باشد، امیدواریم که از دانلود این بازی لذت ببرید.

ادامه مطلب ...

دانلود مستند Engineering an Empire Complete Series

مستند مهندسی یک امپراطوری یکی دیگر از محصولات شبکه بزرگ مستند سازی یعنی The History Channel می باشد که در آن به بررسی مهندسی و شاهکار های معماری بزرگترین تمدن های بشری می پردازد و شما را با این شاهکارهای فوق العاده آشنا می سازد . در این مستند با استفاده از کامپیوتر همه این سازه ها شبیه سازی شده اند و شما می توانید با جزئیات دقیق آن ها آشنا شوید و هم چنین به مقایسه آن ها با دیگر تمدن ها و جوامع دیگر بپردازید . این مستند توسط بازیگر مشهور یعنی Peter Weller که در فیلم RoboCop ایفای نقش کرده است و هم چنین در دانشگاه Syracuse به تدریس مشغول است روایت می شود . این مستند به بررسی ۱۳ تا از بزرگترین تمدن های بشری می پردازد که در ادامه به توضیح مختصری از هر قسمت می پردازیم جالب است که بدانید در این مستند به بررسی دوران امپراطوری کوروش کبیر نیز پزداخته می شود که لذت دیدن این مستند را دو چندان می کند .

ادامه مطلب ...

دانلود انیمیشن Fantasia 1940 with FA + ENG Subtitle

انیمیشن Fantasia محصول سال ۱۹۴۰ کمپانی بزرگ انیمیشن سازی یعنی والت دیزنی می باشد که توسط داستانی از Joe Grant و Dick Huemer ساخته شده است . این انیمشن براساس ۸ قطعه موزیکال کلاسیک که توسط Leopold Stokowski ساخته شده است می باشد که توسط ارکستر فیلادلفیا نواخته شده است . این انیمیشن برای اولین بار در ۱۳ نوامبر ۱۹۴۰ در سیزده ایالت آمریکا به نمایش در آمد و توانست نظر منتقدین را به خود جلب کند و طرفداران فراوانی را نیز برای خود بدست آورد اما به دلیل جنگ جهانی دوم و هم چنین هزینه های زیاد برگذاری آن در تئاتر , کمپانی والت دیزنی تصمیم به تولید این انیمیشن گرفت تا هم هزینه های تولید را کاهش بدهد و هم بتواند از فروش آن سود خوبی کسب نماید و مردم بیشتری بتوانند این انیمیشن را در سینما تماشا کنند . در سال ۲۰۱۲ والت دیزنی دوباره تصمیم به ساخت این انیمیشن بوسیله تکنولوژی های جدید گرفت و توانست که فروش قابل توجه $۷۶.۴  میلیون را بدست بیاورد و هم چنین به عنوان بیست و دومین فیلم پرفروش تاریخ نیز نام بگیرد . در سال ۱۹۳۶ که کمپانی والت دیزنی که احساس می کرد محبوبیت کاراکتر افسانه ای آن یعنی میکی موس در حال کاهش است تصمیمی گرفت که برای افزایش محبوبیت آن در فیلمی که براساس شعر های Johann Wolfgang von Goethe  نوشه شده بود از آن استفاده نماید که با استقبال فراوانی نیز روبه رو شد که این هم یکی از دلایلی است که در این انیمیشن از کاراکتر میکی موس استفاده شده است .

ادامه مطلب ...

دانلود بازی زیبای Strider - RELOADED

بازی Strider یک بازی با ۲.۵ بعدی می باشد . بازی توسط استودیو های Double Helix Games و Capcom ساخته شده شده است و برای کنسول های Playstation 3 , Xbox 360 و ماکروسافت ویندوز منتشر شده است . بازیکنان کنترل شخصیت اصلی بازی یعنی Strider Hiryu را در دست دارند کسی که در شهر بزرگ Kazak برای از بین بردن دشمن شرور شهر یعنی Grandmaster Meio می جنگد . بازیکنان همچنین می توانند به صورت آزادانه در شهر گردش کرده و آیتم و اسلحه های متنوع پیدا کنند . اسلحه اصلی Strider Hiryu یک اسلحه پلاسمایی به نام Cypher می باشد که استفاده های مختلفی دارد . ارتقا دادن اسلحه منوط به گشتن در داخل شهر و پیدا کردن آیتم می باشد . بازی جنگجو شباهت زیادی به نسخه آرکید و قدیمی این بازی که برای کنسول NES منتشر شد دارد . در آن نسخه شاهد بودیم که چگونه سازمان Stider یکی از بهترین جنگجوی خود یعنی Strider Hiryu را برای از بین بردن Grandmaster Meio می فرستند . بازی در واقع همان نسخه ریبوت شده ولی با سبک و سیاق جدید می باشد در بازی دو نوع مد وجود دارد . اولی Beacon Run می باشد که باید در یک زمان خاص دشمنان را از پا درآورده و مکان های مشخص شده برسید و دومی Survival Mode بوده که توانایی های خود را محک می زنید.

ادامه مطلب ...

دانلود کلیپ های لحظه های دیدنی و عجیب ورزشی

کلیپ های لحظه های دیدنی و عجیب ورزشی شما را با هیجان انگیز ترین ورزش ها و خطرناکترین آن ها آشنا می سازد . در اینکلیپ شما شاهد هنرنمایی ورزشکاران در رشته های مختلف خواهید بود و خواهید دید که چگونه آن ها با  به خطرانداختن جان خود این صحنه های جذاب و دیدنی را خلق می کنند مانند : هنرنمایی با ماشین , حرکات استثنایی در بسکتبال , فرار کردن های استثنایی در راگبی , پرش از ارتفاعات , ضربات خارق العاده در تنیس و پینگ پونگ , گل های زیبا و دیدنی در ورزش فوتبال , حمل وزنه های سنگین توسط وزنه برداران , کارهای عجیب در هاکی بر روی یخ , حرکات ویژه در اسکی و اسنوبرد , انجام حرکات زیبا در هنگام پرش از ارتفاعات , چتر باری , دوچرخه سواری , موج سواری , اسکیت سواری , قایق رانی در رودخانه و … هزاران کارهای دیگر که موجب حیرت شما می شوند که امیدواریم از دیدن این کلیپ ها لذت ببرید .پ

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Jurassic Park The Game - FLT

بازی Jurassic Park The Game یک بازی قسمتی می باشد که توسط استودیو معروف Talltale ساخته است . این استودیو در سال ۲۰۱۲ بهترین بازی سال یعنی The Walking Dead را منتشر کرد و استودیو برتر سال شناخته شد . حوادث بازی پیرامون اتفاقات داستان فیلم و بعد از آن می باشد . بازی پارک ژوراسیک در ابتدا به صورت ۴ قسمت برای کامپیوتر منتشر شد و بعد از انتشار هر ۴ قسمت نسخه Xbox 360 و Playstation 3 به صورت یکجا منتشر شد . داستان بازی پارک ژوراستیک از آنجا آغاز می شود که سیستم امنیتی پارک دچار مشکل شده و موجودات آنجا به صورت آزادانه در پارک پرسه می زنند . در این میان یک شرکت در تلاش است که جنین دزدیده شده دایناسور توسط فردی به نام Dennis Nedry را پس بگیرد.

ادامه مطلب ...