دانلود فارسی

اولین مرجع دانلود نرم افزار , بازی , فیلم و کارتون

دانلود فارسی

اولین مرجع دانلود نرم افزار , بازی , فیلم و کارتون

دانلود آخرین نسخه نرم افزار UC Browser v9.7.5.418 Build14042317 For Android

نرم افزار UC browser یکی از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای مرورگر می باشد که امروزه بیش از ۵۰۰ میلیون جمعیت در سراسر جهان از نرم افزار UC browser استفاده می کنند. بوسیله نرم افزار UC browser میتوانید مصرف اینترنت خود را کاهش دهید و همچنین می توانید سرعت بارگذاری صفحات وب را تا دو برابر افزایش دهید. نرم افزار UC browser به شما اجازه می دهد تا بدون محدودیت زمانی خاصی و با صرفه جویی در وقت خود تمامی صفحات وب را به راحتی و با بالاترین سرعت باز کنید. نرم افزار UC browser قدرت باز کردن تمامی صفحات اجتماعی فیلتر شده را دارد و شما می توانید به راحتی و با سرعت بالا تمامی عکس های صفحات اجتماعی را دانلود کنید. همچنین نرم افزار یوسی بروزر قدرت ذخیره کردن تمامی صفحات را در خود دارد. نرم افزار UC browser مناسب تمامی سیستم هایاندروید ۴.۳ به بالا می باشد. دانلود آخرین نسخه نرم افزار UC browser مرورگر یوسی بروزر برای اندروید. امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این نرم افزار را در اختیارتان قرار داده ایم، امیدواریم از دانلود آن لذت ببرید.

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Bound by Flame For PC Game - CODEX

بازی کامپیوتر Bound by Flame مرز آتش , یکی از بازی های سبک اکشن و  نقش آفرینی است که استودیو Spiders Games سازنده آن بوده و قرار است در تاریخ ۹ می سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم XBox360PS3, PC بوسیله Focus Home Interactive منتشر گردد . هنوز از موضوع اصلی داستان بازی چیز دقیقی منتشر نشده است ولی این طور که به نظر می رسد بازی دارای سه قهرمان است که در قرون وسطا زندگی می کنند و به جنگ دیو آتش می روند . در این راه با خطرات مختلف و موجوداتی عجیب و وحشتناک روبرو می شوند . داستان حول شخصیت اصلی بازی که با شیطان معامله کرده و قدرت های خارق العاده ای به دست آورده است می چرخد . در این بازی نیز مانند بسیاری از بازی های دیگر , پلیر حق انتخاب بین خوب و بد را دراست و همین انتخاب ها بر پایان بازی تاثیر گذار است .

ادامه مطلب ...

دانلود نسخه نهایی نرم افزار GrassValley EDIUS Pro v7.30 build 5680

نرم افزار EDIUS یکی از مشهورترین نرم افزارهای میکس و مونتاژ فیلم به صورت حرفه ای می باشد . محیط کار با نرم افزار EDIUS به قسمت های مختلفی تقسیم میشود که هدف هر کدام از بخش ها به صورت مجزا تعیین شده می باشد . در ابتدای نرم افزار از کاربر تقاضای یک پروژه را به فرمت و سایز همراه با فرمت صدا را میدهد نرم افزار به صورت پیشرفته بنا به پروژه ساخته شده محیط را برای کاربر آماده میکند . در نرم افزار ادیوس تغییراتی را که در فیلم صورت میگیرد به صورت مستقیم قابل بازبینی می باشد . در طی ویرایش فیلم ابزارهایی در نظر گرفته شده است که میتوانید با ابزارها حالت و صحنه نمایش فیلم را به صورت کامل ویرایش کنید . تنیطیمات نور در نرم افزار یکی از مهمترین عواملی است که شرکت سازنده به آن توجه قابل توجه ای کرده است . ابزارهای نور پردازی در نرم افزار به صورت پیشرفته در نظر گرفته شده و با استفاده از فیلترهای رنگی موجود میتوانید جلوه های ویژه ای به فیلم خود اضافه کنید . میکس چند فایل ویدویی همزمان در نرم افزار امکان پذیر اما به دلیل به هم خوردگی صدا فیلم ها ابزارهای تعیین شده اند که میتوانید صدای مربوط به هر بخش از کلیپ را به عهده بگیرید .

ادامه مطلب ...

دانلود ورژن جدید بازی GRave Defense HD V1.15.2 For Android


 بازی GRave Defense HD یکی دیگر از بازی های اکشن و پرهیجان سیستم های اندروید بوده که به صورت استراتژیک می باشد. دربازی GRave Defense HD تمامی جهان پس از آخرالزمان توسط یک جنگ هسته ای نابود شده و انبوهی از زامبی ها و دراکولاهای گرسنه برای به دست آوردن گوشت انسان به تمامی شهر حمله می کنند. در بازی GRave Defense HD وظیفه شما محافظت از تمامی برجک ها می باشد و شما باید با استفاده از سلاح هایی نظیر آتش، برق، لیزر و غیره همه زامبی ها و هیولاهای غول پیکر را از بین ببرید. بازی GRave Defense HD در ۴۰ سطح مختلف و مکان های عجیب و غریب مانند جنگل ها و مثلث برمودا و غیره صورت می گیرد. بازی دفاع از قبرستان با کیفیت HD و گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۱ به بالا می باشد.دانلود ورژن جدید بازی GRave Defense HD دفاع از قبرستان برای اندروید. امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این بازی را در اختیار شما قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

ادامه مطلب ...

دانلود ورژن جدید بازی Foosball 3D v1.3.0 For Android

بازی Foosball 3D فوتبال دستی یکی از بازی های رومیزی و سرگرم کننده برای سیستم های اندروید است. بازی Foosball 3D طوری طراحی شده که شما می توانید آن را بصورت تکی و یا دونفره در موبایل خود بازی کنید. همچنین در بازی Foosball 3D می توانید برای کنترل کردن تمامی بازیکنان از ۴ انگشت خود بصورت همزمان استفاده کرده و تمامی آنها بصورت همزمان کنترل کنید. بازی Foosball 3D با محیط سه بعدی و گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۲ به بالا می باشد. دانلود ورژن جدید بازی Foosball 3D فوتبال دستی برای اندروید. امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های بازی Foosball 3D را در اختیار شما کاربران محترم سایت قرار داده ایم، امیدواریم که از دانلود آن لذت ببرید.

ادامه مطلب ...

دانلود فیلم آموزشی Class On Demand Complete Training for Edius 6.5

فیلم آموزشی Edius 6.5 میکیس و مونتاژ حرفه ای یکی از معروفترین نرم افزارها در زمینه ی میکس و مونتاژ حرفه ای نرم افزارEdius می باشد . هم اکنون با این فیلم آموزشی Edius که مربوط به نسخه ۶.۵ می باشد شما به یک ابزار در زمینه ویرایش قدرتمند و دقیق برای هر نوع فرمت دسترسی دارید . Mike Downey در فیلم آموزشی Edius 6.5 به شما این فرصت را می دهد تا انعطاف پذیری بیشتری نسبت به قبل در زمینه میکس و مونتاژ داشته باشید و در نهایت به شما کمک می کند تا در این زمینه حرفه ای شوید . یکی از مزیت های این نرم افزار رابطه کاربری آسان آن می باشد که هر فردی از مبتدی تا پیشرفته می تواند با آن به راحتی کار کرده و مشکلی نداشته باشد . شما می توانید این فیلم آموزشی مفید را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت نمایید . 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی 3D Bowling v2.6 For Android

یکی از بهترین و واقعی ترین بازی بولینگ سه بعدی اندروید بازی پرطرفدار ۳D Bowling می باشد. بازی بولینگ سه بعدی دارای ۵ صحنهبازی مختلف می باشد و شما می توانید به دلخواه خودتان یکی از محیط های بازی مختلف را انتخاب کنید و با کسب امتیازات بالا به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان انتخاب شوید. در بازی ۳D Bowling شما می توانید با حرکلت منحنی و کشیدن توپ به سمت چپ یا راست و همچنین تکان دادن انگشت بر روی توپ بازی را کنترل کنید. بازی ۳D Bowling با گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۰.۱ به بالا می باشد. دانلود ورژن جدید بازی ۳D Bowling بولینگ سه بعدی برای اندروید. امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های بازی ۳D Bowling را در اختیار شما کاربران محترم سایت قرار داده ایم، امیدواریم که از دانلود این بازی لذت ببرید.

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Painkiller Black Edition For PC Game - WalMaRT

بازی کامپیوتر Painkiller تسکین دهنده یکی از بازی های سبک اکشن و اول شخص شوتر است که توسط People Can Fly طراحی و ساخته شده و در سال ۲۰۰۴ توسط کمپانی DreamCatcher Interactive برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . بازی از آنجا شروع می شود که شبی Daniel Garner دنیل گارنر که شخصیت اصلی داستان است همسرش Catherine را برای صرف شام به بیرون دعوت می کند . همانطور که آنها با سرعت بالا در زیر باران به سمت مقصدشان در حرکت هستند ناگهان ماشین منحرف شده و با یک کامیون برخورد می کنند و هردو جانشان را از دست می دهند . Catherine به بهشت می رود ولی برای دنیل نه در بهشت جایی است و نه در جهنم . دنیل در دنیایی بین بهشت و جهنم سرگردان است و از وعده های شیطان برای رهایی از این وضعیت خسته شده است . اینبار فرشته ای با نام Samael به سراغ او می آید و به او می گوید اگر می خواهد یکبار دیگر همسرش را ببیند , باید چهار ژنرال شیطان را که در حال آماده سازی برای حمله به بهشت هستند را از بین ببرد . شیطان به طور مخفیانه ای در حال سازماندهی یک ارتش عظیم است و می خواهد بار دیگر بهشت را پایمال کند . دنیل راهی جز قبول این ماموریت را ندارد . شخصیت اصلی بازی در تونل تاریخ سفر کرده و به مکان های مختلف رهسپار می شود . هر لحظه موجودات عجیب و غریبی به سمت شما حمله خواهند کرد و بر سر شما نازل می شوند . شما باید با استفاده از سلاح هایی که در طول بازی به دست می آورید تمام دشمنان را نابود کرده و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید . در طول بازی کارت هایی در اختیار شما قرار می گیرد که این امکان را به شما می دهد تا تجهیزات خود را ارتقا داده و سلاح های خود را قدرتمندتر سازید . برای ساخت بازی از موتور بازی سازی Unreal Engine 3 استفاده شده است که قابل قبول بوده و می تواند گیمرها را راضی کند . کیفیت بافت ها و نورپردازی در حد مطلوبی بوده و و تمامی جزئیات محیط و سلاح ها با دقت بالایی طراحی شده است ولی به دلیل بالا بودن سرعت گیم پلی امکان دقت به جزئیات وجود ندارد . در کنار تمامی این موارد موسیقی متن بازی نیز در جذابیت هرچه بیشتر بازی شده است . نسخه Painkiller Black Edition شامل نسخه اصلی به علاوه بسته الحاقی Battle Out of Hell است که ۱۰ مرحله را به نسخه سینگل پلیر اضافه کرده است . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .  

ادامه مطلب ...

دانلود ورژن جدید بازی Polarbit Reckless Getaway v1.0.7 For Android

بازی Polarbit Reckless Getaway تعقیب و گریز یکی از بازی های بسیار زیبا و پرطرفدار سیستم های اندروید در سبک ماشین سواری می باشد. در بازی Polarbit Reckless Getaway شما در نقش یک دزد هستید که باید برای رسیدن به اهدافتان از دست ماموران پلیس فرار کنید. در بازی تعقیب و گریز موانع بسیار زیادی در سر راهتان وجود دارد و شما باید از تمامی موانع و پستی بلندی عبور کرده و خود را به مقصد برسانید. بازی Polarbit Reckless Getaway دارای بیش از ۱۶ مرحله مختلف و پر پیچ و تاپ از جمله جاده های برفی، کوهستانی، جنگل ، بیابان و غیره می باشد. دانلود بازی Polarbit Reckless Getaway ماشین تعقیب و گریز برای اندروید. بازی Polarbit Reckless Getaway با گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۲ به بالا می باشد، امیدواریم که از دانلود این بازی لذت ببرید.

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Amy For Xbox360 , PS3

بازی Amy امی برای Xbox 360 و PS3 یک بازی در سبک مخفی کاری , ترسناک می باشد که توسط استودیو VectorCell ساخته شده و برای کنسول های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ در سال ۲۰۱۲ توسط استودیو Lexis Numérique منتشر شده است . در شهر کوچکی در ایالت غربی آمریکا در سال ۲۰۳۴ توسط یک حمله ویرانی برای بشریت به وجود می آید و یک ویروس مرگبار که جان همه ی افراد زمین را به خطر انداخته است . کارکتر اصلی بازی Lana نام دارد که بعد از این حملات هوشیاری خود را در میان هرج و مرج ها به دست می آورد . دنیایی که او قبل از بی هوشی به یاد داشت دنیای متفاوت با آن لحظه می باشد و تمام دنیا به سمت ویرانی و جهنم پیش می رود و بسیاری از مردمانی که او می شناخت تبدیل به آدم های وحشی شده اند . Lana احساس می کند که ویروس شروع به تاثیر گذاشتن در او می شود برای همین تصمیم می گیرد تا آنجایی که می تواند از این کابوس فرار کند در راه او دختر بچه ی هشت ساله ای را پیدا می کند که دارای قدرتی خاص می باشد . آنها باید از انسان های مبتلا شده , شیاطین و ارتش فرار کرده و نجات پیدا کنند . آنها تنها امید هم دیگر و امید نجات آینده بشریت می باشند . گیم پلی بازی دارای سیستم یونیک می باشد و سیستم Co-op بازی امی سیستمی را مهیا می کند تا کارکترها بتوانند از یکدیگر محافظت نمایند . بازیکنان قادر خواهند بود تا از قدرت و توانایی Amy استفاده کرده و کارهایی را انجام دهد که Lana نمی تواند انجام دهد . شما می توانید این بازی زیبا را از سرورهای دانلود فارسی دریافت نمایید . 

ادامه مطلب ...