دانلود فارسی

اولین مرجع دانلود نرم افزار , بازی , فیلم و کارتون

دانلود فارسی

اولین مرجع دانلود نرم افزار , بازی , فیلم و کارتون

دانلود نرم افزار Flashboot 2.2e

دانلود نرم افزار بوت انواع سیستم عامل ها از طریق فلش




نرم افزار Flashboot ابزاری برای بوت کردن فلش می باشد . Flashboot از USb Thumbdrives و USb HDDs پشتیبانی می کند . این نرم افزار فلش شما را پارتیشن بندی کرده , بوت می کند و سپس فایل های مورد نظر را بر روی آن نصب می نماید . بر خلاف دیگر برنامه های مخصوص بوت کردن استفاده از این نرم افزار بسیار ساده می باشد . در مقایسه با فلاپی ها , فلش ها دارای حجم بیشتری بوده و سرعت آن بهتر بوده و قابل اطمینان تر هستند . بر خلاف دیسک های CD و DVD قابلیت انتقال داده به روش راحتری انجام می شود . شما می توانید از فایل های مورد نظر خود به راحتی بک آپ گرفته بدون آنکه نیاز باشد فایل پشتیبانی را مجدد رایت نمایید . یکی دیگر از قابلیت های فلش های USB متغییر بودن حجم آنها می باشد که بر اساس نیاز می توان از آن استفاده کرد و برخلاف CD و یا DVD که حجمی ثابت دارند مشکل ایجاد نمی کند . فلش هایی با قابلیت بوت شدن برای آن دسته از لب تاپ هایی که دی وی دی رام ندارند نیز بسیار مفید می باشد . همچنین می توان در سیستم های PC نیز از آنها استفاده کرد بدون احساس اینکه احتمال خط افتادن روی آن وجود داشته باشد و بسیار قابل اعتمادتر بوده و حتی زمانی که سیستم شما بالا نمی آید می توان با یک فاش مموری ساده و بدون هیچ DVD مربوط به درایورها سیستم را بالا آورد . شما می توانید این نرم افزار کاربردی را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت نمایید .  

ادامه مطلب ...

دانلود آموزش Woodworkers Guild of America Essential Woodworking

دانلود سری کامل آموزش تکنیکهای ضروری نجاری به صورت تصویری




مجموعه فیلم آموزشی تکنیکهای ضروری نجاری Woodworkers Guild of America Essential Woodworking Technique توسط یک تیم آمریکایی جمع آوری و تهیه شده است . آنها چندین سال قبل به فکر این افتادند که فیلم هایی با کیفیت بالا در قالب آموزش نجاری و چوب بری در اینترنت مورد نیاز می باشد . سپس در کنفرانس ها , مسابقات , کارگاه های آموزشی , حیات خلوت ها , انجمن ها و وبسایت ها به دنبال افرادی با تخصص در این زمینه برای تولید مجموعه فیلم های نجاری گشته و سپس با آدم هایی در این زمینه مشغول به تولید فیلمی جامع شدند . آنها از فردی به نام George Vondriska که کارگاه نجاری داشته و در این زمینه متخصص بود کمک گرفته و سپس در کنار تخصص و تجربه او وبسایت WWGOA.com که مخفف جمله Woodworkers Guild Of America بود را به وجود آوردند . کم کم WWGOA تبدیل به شرکتی برای هزاران نفر که تشنه یادگیری نجاری و چوب بری بودند تبدیل شد . هیچ محدودیتی برای جذب علاقه مندان وجود نداشته و هرکس به راحتی می تواند به عضویت درآمده و از آموزش های آناه استفاده نماید . در این فیلم آموزشی WWGOA به شما یاد خواهد داد که چگونه با چوب کار کنید . تمام تکنولوژی های استفاده از چوب در ۱۵ چپتر بیان شده است . از فصل اول که مقدمه و انجام کارهای ساده همانند ساختن قاب گرفته شروع می شود تا در فصل ۱۵ شما قادر خواهید بود تا کارهای سختی همانند کابینت سازی انجام دهید . میزبان شما در این فیلم آموزشی George Vondriska خواهد بود و به شما یاد می دهد که چگونه از مشتقات چوبی در ساخت بهترین و کارآمدترین وسایل استفاده کرد . شما می توانید فیلم آموزشی  فوق العاده زیبا را از سرورهای دانلود فارسی دریافت نمایید . 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Painkiller Black Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی تسکین دهنده برای کامپیوتر




بازی کامپیوتر Painkiller تسکین دهنده یکی از بازی های سبک اکشن و اول شخص شوتر است که توسط People Can Fly طراحی و ساخته شده و در سال ۲۰۰۴ توسط کمپانی DreamCatcher Interactive برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . بازی از آنجا شروع می شود که شبی Daniel Garner دنیل گارنر که شخصیت اصلی داستان است همسرش Catherine را برای صرف شام به بیرون دعوت می کند . همانطور که آنها با سرعت بالا در زیر باران به سمت مقصدشان در حرکت هستند ناگهان ماشین منحرف شده و با یک کامیون برخورد می کنند و هردو جانشان را از دست می دهند . Catherine به بهشت می رود ولی برای دنیل نه در بهشت جایی است و نه در جهنم . دنیل در دنیایی بین بهشت و جهنم سرگردان است و از وعده های شیطان برای رهایی از این وضعیت خسته شده است . اینبار فرشته ای با نام Samael به سراغ او می آید و به او می گوید اگر می خواهد یکبار دیگر همسرش را ببیند , باید چهار ژنرال شیطان را که در حال آماده سازی برای حمله به بهشت هستند را از بین ببرد . شیطان به طور مخفیانه ای در حال سازماندهی یک ارتش عظیم است و می خواهد بار دیگر بهشت را پایمال کند . دنیل راهی جز قبول این ماموریت را ندارد . شخصیت اصلی بازی در تونل تاریخ سفر کرده و به مکان های مختلف رهسپار می شود . هر لحظه موجودات عجیب و غریبی به سمت شما حمله خواهند کرد و بر سر شما نازل می شوند . شما باید با استفاده از سلاح هایی که در طول بازی به دست می آورید تمام دشمنان را نابود کرده و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید . در طول بازی کارت هایی در اختیار شما قرار می گیرد که این امکان را به شما می دهد تا تجهیزات خود را ارتقا داده و سلاح های خود را قدرتمندتر سازید . برای ساخت بازی از موتور بازی سازی Unreal Engine 3 استفاده شده است که قابل قبول بوده و می تواند گیمرها را راضی کند . کیفیت بافت ها و نورپردازی در حد مطلوبی بوده و و تمامی جزئیات محیط و سلاح ها با دقت بالایی طراحی شده است ولی به دلیل بالا بودن سرعت گیم پلی امکان دقت به جزئیات وجود ندارد . در کنار تمامی این موارد موسیقی متن بازی نیز در جذابیت هرچه بیشتر بازی شده است . نسخه Painkiller Black Edition شامل نسخه اصلی به علاوه بسته الحاقی Battle Out of Hell است که ۱۰ مرحله را به نسخه سینگل پلیر اضافه کرده است . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید . 

ادامه مطلب ...

دانلود انیمیشن Mr Peabody And Sherman

دانلود انیمیشن زیبا و جذاب آقای پیبادی و شرمن 2014




آخرین تغییرات : ۱۳۹۳/۰۲/۲۰

نسخه ۷۲۰p WEBRip اضافه شد

آقای پبادی و شرمن انیمیشنی است که در سال ۲۰۱۴ در کشور آمریکا به صورت ۳D اکران گردیده است . این کارتون توسط کمپانی بزرگ انیمیشن سازی یعنی دریم وورکز تولید شده است . و کارگردان مجموعه راب مینکوف است . ۷ مارس تاریخ دقیق اکران این مجموعه است . در این کارتون آقای پبتدی با یک سگ دوست میشود و اورا به عنوان حیوان خانگی خود قبول میکند آقای پیبادی متوجه میشود که این سگ از هوش خارق العاده ای برخوردار است و با بقیه موجودات فرق دارد اسم این سگ شرمن است . آن ها با هم دستگاهی را تولید کرده که با آن قادر میشوند در زمان سفر کنند . و اتفاقات جدید و جذابی برای آنها رقم بخورد و … در این پست برای شما کاربران محترم نسخه پرده ای این انیمیشن را قرار داده ایم که به محض عرضه شدن نسخه های دیگر با کیفیت بهتر به پست اضافه خواهد شد . 

ادامه مطلب ...

دانلود انیمیشن Black Cat به صورت کامل

دانلود انیمیشن زیبای سریالی گربه سیاه با کیفیت بالا




انیمیشن سریالی Black Cat گربه سیاه بر اساس کمیک های ژاپنی به نام Manga ساخته شده است . نویسنده این عنوان آقای Kentaro Yabuki می باشد  . نوشتن کمیک از سال ۲۰۰۰ شروع شد و تا سال ۲۰۰۴ ادامه داشته است . خود انیمیشن در سال ۲۰۰۵ شروع به پخش کرد و تا سال ۲۰۰۶ ادامه داشت داستان بازی در ارتباط با Chorons یک سازمانی که بر پایه ی صلح جهانی و قوانین اقتصادی جهان سومی بنا شده است . برای برقرای تعادل در جهان وجود قوانینی در Chorons ضروری بوده و همچنین نیاز به مردمی برای دفاع از خود می باشد . سیزده نیروی ویژه در هر زمینه ای کنترل بخش های مختلف را دست می گیرند که به آنها Chorons Numbers گفته می شود . به این سیزده نفر Black Cat نیز گفته می شود . به کسانی که در Chorons اخلاق خود را تغییر دهند و پایبند به اصول اخلاقی باشند درجه می دهند . Train Heartnet یک هفتیرکش خونسرد و بی رحم می باشد . زندگی او به همین صورت پیش می رود تا زمانی که او فردی جایزه بگیر به نام Saya را ملاقات می کند . Saya ارزش های زندگی را به او می آموزد و به او تعلیم می دهد که چگونه در قبال زندگی دیگران ارزش قائل شود . Train یاد می گیرد که چگونه باید برخورد کرده و خود به یک جایزه بگیر تبدیل می شود و همراه دوستانش به نام Sven و دختری به نام Eve به سفر مشغول می شود . شما می توانید این سریال جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت نمایید . 

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار GrassValley EDIUS Pro v7.30 build 5680

دانلود نسخه نهایی نرم افزار ادیوس میکس و مونتاژ فیلم




نرم افزار EDIUS یکی از مشهورترین نرم افزارهای میکس و مونتاژ فیلم به صورت حرفه ای می باشد . محیط کار با نرم افزار EDIUS به قسمت های مختلفی تقسیم میشود که هدف هر کدام از بخش ها به صورت مجزا تعیین شده می باشد . در ابتدای نرم افزار از کاربر تقاضای یک پروژه را به فرمت و سایز همراه با فرمت صدا را میدهد نرم افزار به صورت پیشرفته بنا به پروژه ساخته شده محیط را برای کاربر آماده میکند . در نرم افزار ادیوس تغییراتی را که در فیلم صورت میگیرد به صورت مستقیم قابل بازبینی می باشد . در طی ویرایش فیلم ابزارهایی در نظر گرفته شده است که میتوانید با ابزارها حالت و صحنه نمایش فیلم را به صورت کامل ویرایش کنید . تنیطیمات نور در نرم افزار یکی از مهمترین عواملی است که شرکت سازنده به آن توجه قابل توجه ای کرده است . ابزارهای نور پردازی در نرم افزار به صورت پیشرفته در نظر گرفته شده و با استفاده از فیلترهای رنگی موجود میتوانید جلوه های ویژه ای به فیلم خود اضافه کنید . میکس چند فایل ویدویی همزمان در نرم افزار امکان پذیر اما به دلیل به هم خوردگی صدا فیلم ها ابزارهای تعیین شده اند که میتوانید صدای مربوط به هر بخش از کلیپ را به عهده بگیرید . 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Bound by Flame برای کامپیوتر

دانلود بازی مرز آتش برای کامپیوتر




بازی کامپیوتر Bound by Flame مرز آتش , یکی از بازی های سبک اکشن و  نقش آفرینی است که استودیو Spiders Games سازنده آن بوده و قرار است در تاریخ ۹ می سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم XBox360, PS3, PC بوسیله Focus Home Interactive منتشر گردد . هنوز از موضوع اصلی داستان بازی چیز دقیقی منتشر نشده است ولی این طور که به نظر می رسد بازی دارای سه قهرمان است که در قرون وسطا زندگی می کنند و به جنگ دیو آتش می روند . در این راه با خطرات مختلف و موجوداتی عجیب و وحشتناک روبرو می شوند . داستان حول شخصیت اصلی بازی که با شیطان معامله کرده و قدرت های خارق العاده ای به دست آورده است می چرخد . در این بازی نیز مانند بسیاری از بازی های دیگر , پلیر حق انتخاب بین خوب و بد را دراست و همین انتخاب ها بر پایان بازی تاثیر گذار است . 

ادامه مطلب ...

دانلود آخرین نسخه نرم افزار UC Browser v9.7.5.418 Build14042317 For Android

دانلود آخرین نسخه نرم افزار مرورگر قدرتمند یوسی بروزر برای اندروید




نرم افزار UC browser یکی از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای مرورگر می باشد که امروزه بیش از ۵۰۰ میلیون جمعیت در سراسر جهان از نرم افزار UC browser استفاده می کنند. بوسیله نرم افزار UC browser میتوانید مصرف اینترنت خود را کاهش دهید و همچنین می توانید سرعت بارگذاری صفحات وب را تا دو برابر افزایش دهید. نرم افزار UC browser به شما اجازه می دهد تا بدون محدودیت زمانی خاصی و با صرفه جویی در وقت خود تمامی صفحات وب را به راحتی و با بالاترین سرعت باز کنید. نرم افزار UC browser قدرت باز کردن تمامی صفحات اجتماعی فیلتر شده را دارد و شما می توانید به راحتی و با سرعت بالا تمامی عکس های صفحات اجتماعی را دانلود کنید. همچنین نرم افزار یوسی بروزر قدرت ذخیره کردن تمامی صفحات را در خود دارد. نرم افزار UC browser مناسب تمامی سیستم های اندروید ۴.۳ به بالا می باشد. دانلود آخرین نسخه نرم افزار UC browser مرورگر یوسی بروزر برای اندروید. امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این نرم افزار را در اختیارتان قرار داده ایم، امیدواریم از دانلود آن لذت ببرید. 

ادامه مطلب ...

دانلود ShutterStock Complete Collection - Updated May 2014

آرشیو کامل وب سایت شاتر استوک - آپدیت تا اردیبهشت 1393




این مجموعه ای که امروز در اختیار شما کاربران عزیز قرار گرفته است , از تصاویری با رزولوشن های بالایی برخوردار بوده به طوری که به راحتی می تواند هرکدام را در اندازه های مختلف با کمترین افت کیفیت چاپ کنید . تنوع تصویر در این مجموعه بسیار بالا بوده و هر موضوعی در ذهن شما باشد می توانید چندین نمونه متفاوت را در آن پیدا و استفاده کنید . مجموعه ShutterStock 2014 امروزه برای طراحان و گرافیست ها اهمیت بسیار زیادی داشته و یکی از ارکان اصلی کار آنها به شمار می آید . تمامی تصاویر در کیفیت ۳۰۰ الی ۴۰۰ dpi می باشند و سایز تصاویر نیز از ۲۵ سانتیمتر تا ۱۰۰ سانتیمتر متغیر است . تمامی وکتورهای نیز قابل ویرایش و چاپ با ابعاد درلخواه می باشند همچنین حجم تصاویری که با فرمت Jpg در این مجموعه وجود دارد از ۳ مگابایت تا ۲۵ مگابایت می باشد . این مجموعه بر روی دی وی دی و یا هارد قابل تهیه می باشد . لازم به توضیح است که برای سفارش مجموعه و دریافت آن بر روی هارد دیسک مبلغ ۳۰ هزار تومان از قیمت مجموعه کسر خواهد شد . 
ادامه مطلب ...

دانلود بازی Metro Last Light برای کامپیوتر

دانلود بازی مترو : آخرین روشنایی برای کامپیوتر  + دی ال سی




آخرین تغییرات ۱۳۹۳/۲/۱۷

نسخه Complete Edition اضافه شد


در سال ۲۰۳۴ ، زمانی که دنیا به پایان رسیده است ، در خرابه های شهر مسکو در چند تونل مترو آخرین بازماندگان زمین زندگی می کنند . زندگی در تونل های سرد و تلاش برای زنده ماندن از جنگ های داخلی و خارجی  زیر آسمانی مسموم و گرفته است . مردم و حیواناتی که در معرض سمی که در هوا پراکنده شده است قرار گرفته اند , حال تبدیل به موجوداتی خطرناک شده اند و بازمایکدیگر متحد شوند و راه حلی برای این مشکل پیدا کنند هرکدام به فکر منافع خود هستند و سر جنگ با یکدیگر دارند .آنها طمع به دست آوردن تجهیزات و سلاح های خطرناک ارتش را در سر می پرورانند که در تونل D6 قرار دارد و می تواند تباهی را به ارمغان بیاورد . نکته اصلی که باعث محبوبیت بازی شده است گرافیک خیره کننده است که بسیاری از پلیرها را به وجد آورده است . 

ادامه مطلب ...