دانلود فارسی

اولین مرجع دانلود نرم افزار , بازی , فیلم و کارتون

دانلود فارسی

اولین مرجع دانلود نرم افزار , بازی , فیلم و کارتون

دانلود مستند Race To The Moon History Channel NASA Documentaries

مستند Race To The Moon History Channel NASA Documentaries به بررسی مهم ترین ماموریت هایی فضایی سازمان فضایی آمریکا یعنی ناسا می پردازد و شما را باید جزئیات دقیق آن ها و با عاملان این پروژه های عظیم آشنا می سازد . این مستند دارای ۴ قسمت مجزا می باشد که در هر قسمت به بررسی پروژه ای مختلف می پردازد . این مستند دارای ۴ قسمت به نام های Failure Is Not An Option – A Flight Control History of NASA  , Modern Marvels – Apollo 13 , Modern Marvels – The Space Shuttle و Project Orion می باشد که به توضیح مختصری درباره هر یک می پردازیم .

 

Failure Is Not an Option : این قسمت براساس کتابی به همین نام که توسط Gene Krantz نوشته شده است ساخته شده است . این نویسنده برای سال ها در پروژه های ناسا همکاری می کرده و این کتاب ما حصل تجربیات او در آن سال ها بوده است . شما در این قسمت با نحوه آماده ساختن فضانوردان برای سفر های فضایی و هم چنین تمریناتی که قبل از سفر های فضایی انجام می دهند آشنا می شوید و با جزویات سفر به کره ماه آشنا می شوید و تصاویر فوق العاده زیبایی هم  چون مشاهده طلوع زمین از سطح ماه و … را مشاهده خواهید نمود .

Modern Marvels – Apollo 13 : در این قسمت به بررسی ماموریت خطرناک آپولو ۱۳ می پردازیم و پس از آنکه آپولو ۱۳ نیمی از سوخت و اکسیژن خود را از دست  داده است محققان این احتمال را می دهند که آپولو ۱۳ نتواند به زمین برسد اما دانشمندان تلاش خود را آغاز نموده و با استفاده از ابر رایانه های خود می خواهند که این مشکل را حل نمایند . بخش هایی از این قسمت به مصاحبه با خدمه آپولو ۱۳ پرداخته شده است که آن ها شما را با استرس حاکم بر آن ها در آن لحظات آشنا می نمایند .

.

.

.

.

تصاویری از مستند Race To The Moon History Channel NASA Documentaries :

Race To The Moon History Channel NASA Documentaries

ژانر : مستند – علمی

کارگردان :  – 

نویسنده : 

سال تولید : ۲۰۰۳

زبان : انگلیسی

زیر نویس فارسی : به زودی

کیفیت : ۴۸۰p

فرمت نمایش : avi

منبع : IMDB

دانلود مستند Race To The Moon History Channel NASA Documentaries با لینک مستقیم از دانلود فارسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.