دانلود فارسی

اولین مرجع دانلود نرم افزار , بازی , فیلم و کارتون

دانلود فارسی

اولین مرجع دانلود نرم افزار , بازی , فیلم و کارتون

دانلود فیلم کامل نمایشگاه الکترونیک سی ای اس 2014

نمایشگاه الکترونیک بین‌المللی .C. E. S سی‌ ای‌ اس که کوتاه شده Consumer Electronics Show و به معنای نمایش قابل فروش الکترونیک می‌باشد , بار دیگر برگزار شد . عمده کار این نمایشگاه عرضه نو آوری‌ها در زمینه تکنولوژی می‌باشد . این نمایشگاه هر ساله در هفت ژانویه شروع به کار می‌کند . محل کنونی برگزاری نمایشگاه در درۀ لاس وگاس ایالت نوادا در ایالات متحده آمریکا می باشد . بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد نیست و فقط با مجوز می‌توان وارد شد .

 

CES برای اولین بار در ماه ژوئن سال ۱۹۶۷ در شهر نیویورک برگزار شد . در این نمایشگاه ۱۴ کمپانی از جمله ال‌جی ، موتورولا و فیلیپس در مساحتی بالغ بر ۹۰۰۰ مترمربع به معرفی و نمایش محصولات خود پرداختند . جالب است بدانید CES یکی از شاخه‌های فستیوال موسیقی شیکاگو بود که بعدها مسیر خود را از آن جدا و بدل به یکی از مهم‌ترین و پربازدیدترین نمایشگاه‌های جهان شد . اولین دوره از برگزاری نمایشگاه CES به محلی برای عرضه‌ی محصولات سخت‌افزاری و عرض‌اندام کمپانی‌های ژاپنی تبدیل شده بود . در اولین دوره برگزاری ۱۷۵۰۰ شرکت کننده و بیش از ۱۰۰ غرفه شرکت داشتند . از سال ۱۹۷۸ تا سال ۱۹۹۴، CES هر سال دو بار برگزار میشد یک بار در ماه ژانویه در لاس وگاس و معروف به نمایش زمستان قابل فروش الکترونیک (WCES) و یک بار در ماه ژوئن در شیکاگو ، به عنوان نمایش تابستان قابل فروش الکترونیک (SCES) شناخته شده بودند . بار دیگر نیز این مراسم در سال ۲۰۱۴ برگزار شد و شرکت های بسیاری توانایی خود را به رخ یکدیگر کشیدند .

 

گوشی اندرویدی نوکیا با نام Normandy :

حدودا ماه گذشته بود که شایعه عرضه گوشی هوشمندی با نام نورمندی پیچید . امروز evleaks تصاویری از محیط این گوشی را منتشر کرد . در این عکس ها محیط اختصاصی نورمندی و اپلیکیشن هایی مانند اسکایپ در آن دیده می شود همچنین تصاویر گویای این است که دستگاه مورد تست AnTuTu قرار گرفته است . این تلفن هوشمند دربردارنده یک صفحه نمایش ۴ اینچی FWVGA ، دوربین ۵ مگاپیکسلی و اندروید ۴.۴.۱ کیت کت خواهد بود . چیپ به کار رفته در نورمندی نیز اسنپدراگون شرکت کوالکام است .

 

 

 

لپ‌تاپ مخصوص بازی Aorus :

علاقه مندان به بازی های کامپیوتری هود را برای یکی از بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی آماده کنید . مطمئنا محصول شرکت گیگابایت  قلب بسیاری از طرفداران بازی را به تپش خواهد انداخت . Aorus مدل ۱۷.۳ اینچی این دستگاه تنها ۲.۲ سانتیمتر ضخامت و کمتر از ۳ کیلوگرم وزن دارد . یکی از رقبای این لپ‌تاپ Razer Blade Pro است که تنها از یک GPU بهره می‌برد این در حالی است که Aorus یک جفت چیپ گرافیکی NVIDIA GTX 765M در خود جای داده است . بدنه این لپ‌تاپ از آلومینیوم سخت ساخته شده و علاوه بر یک نمایشگر ۱۷.۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p ، به سی پی یو اینتل Core i7-4700HQ ، ۳۲ گیگابایت رم ، سه درگاه USB 3.0 ، ۵۰۰ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی mSATA SSD و یک ترابایت هارددیسک مجهز است . گیگابایت ، این لپ‌تاپ را نیروگاهی در اختیار شما نامیده است . این محصول گران ‌قیمت و بی‌نظیر ، قرار است در اسفند امسال ، بسته به آپشن های مختلف با قیمت‌هایی بین ۲۰۹۹ تا ۲۷۹۹ دلار به بازارهای جهانی عرضه شود .

 

CES 2014

 

 

هدفون هوشمند Intel :

در نمایشگاه CES امسال اینتل هدفونی را معرفی کرد که علاوه بر کنترل وضعیت سلامتی قلب ، قادر است با توجه به وضعیت بدن ، موسیقی را با توجه به آن پخش کند . در این هدفون از اپلیکیشن اختصاصی‌ استفاده شده است و به شما اجازه می‌دهد تا ضربان قلب ایده آل خود را تعیین کنید سپس اپلیکیشن بر اساس ضربان قلب به صورت خودکار موسیقی را با تم ملایم ، تند و غیره برایتان پخش می‌کند . هنوز خبری در مورد زمان عرضه این محصول منتشر نشده است ، با این حال اینتل قصد دارد این محصول را با همکاری شرکای تجاری‌ اش به زودی به بازار کند .

 

 

 

ادیسون :

یکی از جذابترین بخش نمایشگاه CES 2014 مربوط به کمپانی اینتل بود که در آن آقای Krzanich Brian برای اولین بار محصول شگفت انگیز کمپانی خود را با نام Edison رونمایی کرد .  ادیسون یک کامپیوتر شخصی با پردازنده‌ی ۲۲ نانومتری دو هسته‌ای Quark و فرکانس ۴۰۰ مگاهرتز است که طبق ادعای اینتل در سطح پردازنده‌های Pentium می‌باشد به علاوه این کامپیوتر به بلوتوث و Wi-Fi نیز مجهز شده و به طور پیش‌فرض از سیستم‌عامل لینوکس استفاده می‌کند . اما جالبترین بخش این کامپیوتر، ابعاد آن است که  تنها به اندازه‌ی یک کارت حافظه‌ی SD می‌باشد .

 

 

 

برند McAfee به Intel Security تغییر می‌کند :

برایان کرازنیچ ، مدیرعامل اینتل ، در نمایشگاه CES امسال اعلام کرد که در یک پروسه یک ساله برند Intel Security جانشین برند McAfee می‌شود همچنین وعده داده شد که برخی از راهکارهای امنیتی McAfee به زودی برای دستگاه‌های همراه به صورت رایگان مورد دسترس قرار گیرد . این راهکارها , حفاظت از داده‌ها و دستگاه‌های کاربران آیفون ، آیپد و گجت های اندرویدی را شامل خواهند شد .

 

 

کمپانی های مشهور دیگری هم محصولات جدید خود را معرفی کردند که به اختصار به آنها می پردازیم :

 

تلویزیون‌های Ultra HD سامسونگ

 

 

دوربین عجیب کمپانی سامسونگ با نام سوپرزوم شبه ۱DX

 

 

دوربین های شرکت نیکون

 

 

سامسونگ گلکسی تب پرو در سه سایز مختلف

 

 

Christine , محصولی از کمپانی Razer که با روح و روان آدم بازی می کند

 

 

اتومبیل شرکت تویوتا

 

 

 

مشخصات فیلم مراسم ها :

نام مراسم : CES 2014

نام مراسم (فارسی) : سی ئی اس ۲۰۱۴

سال انتشار : ۲۰۱۴

کیفیت : HD 720

رزولوشن : ۷۲۰ * ۱۲۸۰

فرمت : MP4

زیرنویس فارسی : ندارد

 سایت رسمی نمایشگاه : CES 2014

شما هم اکنون می توانید فیلم کامل نمایشگاه CES 2014 سی ئی اس ۲۰۱۴ را با لینک مستقیم از سرورهای قدرتمند دانلود فارسیدریافت کنید و امیدواریم از دیدن آن لذت ببرید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.