دانلود فارسی

اولین مرجع دانلود نرم افزار , بازی , فیلم و کارتون

دانلود فارسی

اولین مرجع دانلود نرم افزار , بازی , فیلم و کارتون

دانلود فیلم مستند BBC Wonders of the Solar System 2010

مستند شگفتی های منظومه شمسی  (Wonders of the Solar System ) محصول سال ۲۰۱۰ شرکت BBC و Science Channel می باشد که توانست در سال ۲۰۱۰ برنده جایزه بهترین مستند تلویزیونی بشود . این مستند توسط فیزیک دان مشهور یعنی Brian Cox روایت می شود و در هر قسمت آن بر روی یکی از شگفتی های منظومه شمسی تمرکز شده است . این مستند در ۵ قسمت مجزا به نمایش در آمده است که در سال ۲۰۱۱ نیز توانست جایزه George Foster Peabody Award را نیز بدست بیاورد . خلاصه ای از داستان مستند Wonders of the Solar System : ما در جهانی پر از شگفتی زندگی می کنیم . جهانی پر از زیبایی ها و شگفتی ها . کوه های غول پیکر , اقیانوس های پهناور , جنگل های وسیع و … در این مستند Brian Cox به بررسی تمامی شگفتی های سیاره زمین می پردازد و شما را از نزدیک با این پدیده ها آشنا می شازد .

 

- قسمت اول : Empire Of The Sun : این قسمت به بررسی چگونگی شکل گیری خورشید و تاثیرات آن بر روی زمین می پردازد . Cox به هند سفر می کند و جزئیات یک خورشید گرفتگی را برای شما شرح می دهد . سپس به نروژ سفر می کند و شما را با پدیده Aurora Borealis آشنا می سازد .

- قسمت دوم : Order Out Of Chaos : این قسمت در منطقه Al-Qayrawan در تونس آغاز می شود و در آن Cox به بررسی مدارات سیارات در گردش به دور خورشید می پردازد . او هم چنین به کوه های اطلس سفر می کند و شما را با جزئیات دیدن مدار مریخ از روی زمین آشنا می سازد .

قسمت سوم The Thin Blue Line  : در این قسمت به بررسی اتمسفر سیارات و قمر های سیارات منظومه شمسی می پردازد و بر روی بررسی سیاره زمین , مریخ و قمر تیتان نمرکز می کند .

- قسمت چهارم : Dead Or Alive : این قسمت به مقایسه دره ای در آریزونا و دره Marineris در مریخ و بررسی کوه المپوس در مریخ که بزرگترین کوه شاخته شده در سیارات با ارتفاع ۲۷ کیلومتر می باشد می پردازد .

قسمت پنجم : Aliens :  این قسمت به بررسی حیات و وجود آب بر روی سیاره مریخ و قمر اروپا می پردازد . Cox به اعماق اقیانوس ها سفر می کند تا شرایط سفر یه فضا را بتواند از نزدیک تجربه کند . 

تصاویری از مستند Wonders of the Solar System :

Wonders of the Solar System Wonders-of-the-Solar-System-2.www.download.ir

 

 

 

ژانر : مستند

زبان : انگلیسی

زیر نویس فارسی : به زودی

زمان تقریبی هر قسمت : ۶۰ دقیقه

کیفیت : ۷۲۰p

فرمت پخش : mkv

منبع : Wikipedia IMDB

 دانلود مستند Wonders of the Solar System با لینک مستقیم از دانلود فارسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.